loading...
ROMAN
Nastaran بازدید : 355 دوشنبه 20 خرداد 1392 نظرات (3)

رمان مخصوص موبایل فریاد دلم | patrishiya کاربر انجمن نودهشتیا

رمان مخصوص موبایل فریاد دلم | patrishiya کاربر انجمن نودهشتیا نام کتاب : فریاد دلم

رمان مخصوص موبایل فریاد دلم | patrishiya کاربر انجمن نودهشتیا نویسنده : patrishiya کاربر انجمن نودهشتیا

رمان مخصوص موبایل فریاد دلم | patrishiya کاربر انجمن نودهشتیا حجم کتاب : ۲۳۸ کیلوبایت (پرنیان) – ۷۲۳ کیلوبایت (کتابچه) – ۱۹۰ کیلوبایت (epub)

رمان مخصوص موبایل فریاد دلم | patrishiya کاربر انجمن نودهشتیا ساخته شده با نرم افزار : پرنیان و کتابچه ، اندروید ، epub

رمان مخصوص موبایل فریاد دلم | patrishiya کاربر انجمن نودهشتیا خلاصه داستان :

فهیمه بخاطر اتفاقی که در کودکیش دیده قادر به حرف زدن نیست طاهره دوست اوست و همیشه نقش زبان فهیمه را بعضی میکند . طاهره و فهیمه به دنبال کار میگردند به فهیمه کار با یک کودک ناشنوا پیشنهاد میشود فهیمه میپذیرد روزی او با دایی کودک برخورد میکند. پیمان (دایی کودک) او را مسخره میکند و با فهیمه سربسر میگذارد طاهره با فهیمه به سراغ پیمان میرود و این باعث عشق میان طاهره و پیمان میشود. طاهره همیشه به فهیمه میگوید تو باید زن برادر من شوی در حالی که فهیمه هیچگاه برادر طاهره را ندیده .زمانی که آندو هم را میبینند…

 

رمان مخصوص موبایل فریاد دلم | patrishiya کاربر انجمن نودهشتیا قالب کتاب : JAR و EPUB (کتاب اندروید و آیفون)

رمان مخصوص موبایل فریاد دلم | patrishiya کاربر انجمن نودهشتیا پسورد : www.98ia.com

رمان مخصوص موبایل فریاد دلم | patrishiya کاربر انجمن نودهشتیا منبع : wWw.98iA.Com

رمان مخصوص موبایل فریاد دلم | patrishiya کاربر انجمن نودهشتیا با تشکر از patrishiya عزیز بابت نوشتن این داستان زیبا .

 

رمان مخصوص موبایل فریاد دلم | patrishiya کاربر انجمن نودهشتیا دانلود کتاب برای موبایل (نسخه پرنیان)

رمان مخصوص موبایل فریاد دلم | patrishiya کاربر انجمن نودهشتیا دانلود کتاب برای موبایل (نسخه کتابچه)

رمان مخصوص موبایل فریاد دلم | patrishiya کاربر انجمن نودهشتیا دانلود کتاب برای موبایل اندروید و آیفون (نسخه EPUB)

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط mohammad70 در تاریخ 1392/07/16 و 15:02 دقیقه ارسال شده است

اصن خوب نبود چون نتونستم بخونم گوشیم ازین ساده هاست انرویدش خراب شده
پاسخ : خوب عزیزم مشکل در خود گوشی شماست یا شایدم نمیتونید رو گوشیتون نصب کنید. ممنون از نظرتون.

این نظر توسط رضا در تاریخ 1392/07/12 و 0:19 دقیقه ارسال شده است

سلام همشهري وبلاگ جالبي داري.مطالبش هم خيلي عالين.موفق باشي
پاسخ : ممنون نظر لطف تونه.

این نظر توسط zahra در تاریخ 1392/03/29 و 22:07 دقیقه ارسال شده است

ممنون عالی بودشکلک


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام دوستان به وبلاگم خوش آمدید. امیدوارم از وبلاگم خوشتون بیاد من اینجا رومان هایی رو که طرفدار زیادی دارن و عالی هستن رو درج میکنم. لطفا نظراتون رو برام بفرستین.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    از سایت مون خوشتون اومد؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 23
  • کل نظرات : 26
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 16
  • باردید دیروز : 13
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 16
  • بازدید ماه : 189
  • بازدید سال : 528
  • بازدید کلی : 17,133